kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Night night !

Efter en kväll i soffan med min filt och mina tända ljus, så blir det dags att krypa mot sängen nu.
Har legat och kikat på Waterwörld på tv6play, med Bobby och Magnus Hedman, haha ! Ja dom är ju söta. :)
Kom och tänka på när jag såg Magnus vara med i ett program för länge sen, Vänner för livet heter den, tyvärr finns det inga klipp alls från det programmet, men han var hur kul som helst då iaf :)
Och han är ju snygg han, Magnus Hedman !


Men nej, nu kryper jag i säng, imorn är det farsdag, så blir till att åka och fira det med min kära pappa ! :D
Sov så sött ! :)
G'natt ! :love:

Comments
Malin säger:

Hehe men filten kan vara bra på så många sätt, istället för att ha en kille där... många fall är det så! Nu ska jag inte prata för mig, för jag har det bästa jag kan tänka mig verkligen....



jadå, tro mig gumman det kommer komma den dagen som de dyker upp någon för dig! :) absolut.. jag trodde jag var helt ute och att de skulle ta så lång tid innan jag skaffade mig någon ny efter vad jag gick igenom i början på året...



Oj... jag beklagar verkligen! Så tråkigt när så närstående går bort... <3 Om det är något så kan du vända dig till mig... jag har också varit med om det!



KRAM



Skriven: - Hemsida: http://[email protected]

Rebecca säger:

allt bra? :)

Skriven: - Hemsida: http://pitchtjejen.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback