kategoriserad i » Inre tankar, ♥ Inside my head, inlägget är kommenterat 1 gånger

Turned out nice.

Såg precis en riktigt fucked up film. Skulle vara skräck, men den var inte så läskig, mest fucked up !
Jag fortfarande inte förstå mig på den.

Söta Saaija kom och räddade mig från ensamheten här hemma. :)
Så vi har pratat massor, och så har vi som sagt kollat på film. :)
Och så har jag, hör och häpna - druckit två öl.
Men dem gick i. Och det var jätte trevligt med sötan här. Så det får göras om.


Och så hade jag en liten fundering tidigare idag, när jag satt här hemma och klättrade på väggarna nästan.


Comments
elli säger:

Vinnarna av dagens blogg har nu dragits, kika in och kolla om du var en av vinnarna! :)

Skriven: - Hemsida: http://norsisen.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback