kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Tried, but failed

Har försökt mig på det här med animering, men det gick sig inte, antagligen jag som är dum. :P
Syntax error i hjärnan skulle jag tro :P haha !

Iaf, tog en välbehövd dusch efter att ha lagat mat till mig och mamsen ! :D
Det vart stekt kyckling och broccoligratäng ! :D - Gott serrni !

Annars har jag suttit och nördat dator, :)
Var över till grannarna, underbart att ha dom nära, och hälsade på fick låna ett hänglås av Thomp. :)
Så nu kan man ta sig ett skåp på praktiken och låsa in sina saker :)
Och så vart det skratt i daglig ordning, lite ont i käkarna nu. :P

Suttit och kikat Twitter, det går inte så bra för mig, men man ska inte ge upp eller hur ? :)
Men nu ska jag faktiskt tacka för mig för idag, ska ta och krypa ner i sängen, för imorn är det dags för praktik igen :)
Klockan ringer 5. - Yäääy.

Sov så sött sötisar !
G'natt ! :love:


Comments
sandra säger:

drömsött!

Skriven: - Hemsida: http://sandrawarg.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback