kategoriserad i » Lyckan, inlägget är kommenterat 0 gånger

Studying and hugging.

Åkte som jag sa ut till skogarna. :) Skulle börja med att plugga men Thomp kom över och så vart det kaffe, och så fick jag gosa lite med min lilla älskling, som sken upp som en sol när hon såg mig :D
Det värmer lika mycket varje gång - She loves me ! :D
Kaffe och prat, och så vart det lite masserande med. Mamma Carro hade ont i ryggen, men jag ordnade det ja.
Belastat bäckenet fel, så hade ont i det, men jag lättade lite på det iaf, och gav strikta regler om att inte belasta fel igen. :P
Och Lisen var gosig som vanligt ! :D Står upp helt själv, ställer sig upp själv, lite knackig balans men det går :)
Har inte börjat gå än, men det kommer nog snart :D
 
 
Maya kom hem efter att ha varit hos en kompis och lekt, och det vart matlagning och massa gos med min stora lilla tjej ! :)
Vart bjuden på mat, tacos, det var gott och mätt vart man. :) Sen plockade jag och Carro av och diskade undan :)
Och fastnade i soffan ett tag. Gosade lite med Maya. Och sen var det dags att gå över och börja min pluggning.
Pappa hade redan hunnit få dit min nya ljuddämpare, så tackade för det. :)
Och skrivandet om njursjukdomarna påbörjades.
Vart klar, och pratade med mamma om att jag blir temporär inneboende när jag går ut på praktik för att korta ner pendlande, och det var helt okej :D
Det känns bra att man är välkommen hem :)
 
Nu sitter jag mest och är irriterad på mig själv för att det inte vart någon träning idag, och vill gärna inte träna nu.
Så får ta det imorn och träna extra hårt då.
Trackback