kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Sometimes the loneliness Is a good thing.

Har varit en väldigt lugn och skön dag idag, :)
Hubbels fick sin telefon och vi var nog lika saliga båda två när vi kikade på den :)
Men Samsung är inget för mig jag håller mig till min SonyEricsson jag :D

Klämde faktiskt i mig en halv pizza idag med, jag kände att jag förtjänade en sån, och riktig cola, hur underbart är det inte. :D
Men jag resonerar såhär, det är inte varje helg eller månad eller halvårsperiod jag dricker, och sen att det ändå är jag som tränar bort det jag äter sen :)
Jag måste få fuska lite, och det är ju inte så att jag kommer att äta pizza varje helg nu bara för det, men att jag får för jag bestämmer själv, och med den hårda träningen som jag kör med så är jag värd det :D

Nu blir det soffan med ännu mer film, och med min sköna varma filt. :)
Så här ser det ut hemma hos mig just nu.


Comments
Malin säger:

hehe du och filten asså? såg att du hade singel som status.. trodde du hade pojkvän!



får man fråga en sak.. vilja är dom två personerna som gått bort här som du har på sidan.. ser att du även har kort på dem i ram i ditt vardagsrum eller vad det är..



kram på dig!!

Skriven: - Hemsida: http://maayliin.blogg.se/

martina säger:

sv; gårdagens kväll var ganska chill, men ändå bra :)

Skriven: - Hemsida: http://martinaolsson.myshowroom.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback