kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Somebody told me, that this Is the place...

..where everything's better, and everything's safe


Dagen vart inte riktigt som jag planerat, vart mycket tårar. Och som ni nu vet, om ni har läst listan om mig, så gråter jag bara ensam, för det mesta tycker inte om att visa mina tårar för någon annan.
Men det har gått bra, jag klarade dagen. Även fast det vart många tankar.
Men fina tankar, tände ljus och tänkte på allt det fina man haft. :')
Jag saknar er, och det kommer jag alltid att göra. :love:

Har kollat på sista avsnittet nu av säsong 8, bölade som en liten unge till det med, men kan inte riktigt hjälpa det.
Längtar som tusan till 9e och den absolut sista säsongen kommer, får hoppas på snart :)
Nu ska jag ställa in denna box brevid de andra 7 i skåpet, där den hör hemma :)
Och så blir det till att titta på en film nu :)
Med mina morötter, dip och Loka, :) Mumsar på som satan här. :) Och min filt är underbar, samt min soffa, kunde bara bli bättre med sällskap, från den personen man allra helst vill ha sällskap av, men det är ju tur att man iaf får behålla sin drömmar :)

Comments
MyzaaN säger:

jag har varit och kollat fotboll idag, såg när vi tog hem tredje titlen för i år :D haha jsälv då?:D kram

Skriven: - Hemsida: http://myzaan.devote.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback