kategoriserad i » Inre tankar, ♥ Inside my head, inlägget är kommenterat 1 gånger

My mind, Is It just me ?

Har funderat lite, igen.
Är det bara jag som läser bloggar på helgerna ?
Är det bara jag som läser bloggarna, på riktigt ?
Det är många kommentarer som frågar saker som står i inlägget, nu är inte jag en sån som är grinig så, jag svarar om jag får en fråga, men då undrar jag om den personen verkligen läser inlägget, eller om den personen bara kommenterar för att kommentera.
Jag vet inte, jag kanske gör fel som läser inläggen ? Det är väl därför man skriver, för att någon ska läsa ?
Aja, nu låter jag skitgrinig. Men jag bara undrar :)


Comments
Haidi Jakobsson säger:

SVAR: hihi jodå det har jag :d tack själv!

Skriven: - Hemsida: http://haidisblog.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback