kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Long day, and completely tired.

Som jag skrev imorse så har jag jobbat hela dagen, det har gått bra, varit ltie trött men annars så.
Känns som att man är hemma när man är där. :)

På min rast mellan 13-15 så pluggade jag, läste och skrev anteckningar om njursjukdomar.
Effektiv. Så hann jag med att få lite massage med. Kvällen flöt på bra.

Fick åka hem, och hann nästan hela vägen till Gimo, men nej nästsista rakan på vägen hem, brakar det till och trodde allvarligt talat att ett rådjur eller liknande sprang in i bilen och något bak på bilen lossnat, livrädd som jag var så stannade jag vid nästa bussficka, och fick se felet, bakre ljuddämparen hade lossnat i framkant, typiskt !
Ringde till Hubbels, som hörde att något var fel, jag lät antagligen mer skärrad och rädd än jag behövde, men hon skulle komma iaf.
En av typ 30 bilar stannade och frågade om jag skulle få hjälp, det var snällt av honom.
Hubbles kom iaf, och som två fån satt vi där i bakarslet på min bil och försökte få loss ljuddämparen helt, för att slänga in den i bakluckan.
Men det var ju ett helt jävla projekt det. Så det var kniven och skar loss den från gummi-upphängningen.
Försökte även få tag på pappa, men stackarns sov väl, men försökte iaf.
Vi satt iaf där som två fån, men vi skrattade, och båda lika mörkrädda men det gick bra ändå. :)

Kom hem med ljuddämparen i bakluckan och har fått i oss en kopp te nu, och sitter för tillfället och kollar på How I met your mother, :)
Ska försöka få tag på pappa imorn igen. Stackarns som har haft tillräckligt att göra med min bil, men klart det ska komma fler saker. LESS !
Funderade stark på att säga upp mig som människa, och lägga mig en jävla grotta någonstans.
Men jag säger bara det, det är tur att man har underbara vänner som ställer upp och hjälper en när man behöver det. :)

Men nu ska jag kika klart på detta, och sen blir det sängen för imorn är det dags för skolan igen. :)
Sov så gott sötisar !
G'natt ! :love:

Comments
emma säger:

sv: hih kej, jo bara bra, kram

Skriven: - Hemsida: http://emmababy.se

Sara - 17 år och underbar säger:

Svar:

Jag sitter i skolan, väntar på första lektionen, och svarar på kommentarer! :)

Händer det något skoj i helgen?

Kram

Skriven: - Hemsida: http://rizzy.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback