kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Just seeing his tiny hands and feet made my day

Full fart idag med.
Blir inte mycket tid framför datorn då, och inte heller bloggen.
Provet imorse gick kanon, tror jag. :)
Svarade på alla frågor, och tog mig till och med tid till att göra MVG frågorna så man får hoppas på att det går hela vägen :D

Diskuterat hela dagen i Utvecklingsstörning, och sen avslutat dagen med lite psykiatri.
Och jag lika fnittrig som vanligt, trött eller bara väldigt glad.
Jag är väldigt glad av mig, egentligen ! :)

Efter skolan åkte jag och Saaija upp till Alex för att lämna paketet till henne och Jack.
Åh så liten och söt han är, man vågade knappt peta på honom.
Men att bara få se på honom så vart man glad i hela kroppen, de små händerna och fötterna, :)
Gosade lite på avstånd, :) Men det var trevligt, och kul att träffa henne och lillkillen ! :)
Och glad vart hon för presenterna med. :)

Och nu kom man hem för ett tag sen, glatt överraskad för att de saker jag felanmälde igår kväll är åtgärdade, :)
Värmen kan man kanske diskutera lite om, det är varmare element i köket än i vardagsrummet men ändå.
Men annars så, det kan gå fort ibland har jag märkt !

Diskat nu med, och startat en maskin med tvätt.
Ska väl försöka laga iordning någon slags mat med.
Men idag ska jag banne mig inte plugga alls. :)

Comments
emma säger:

TACK :D:D:D

Skriven: - Hemsida: http://emmababy.se

BitterFittan säger:

Tack snärtan! =D



Kul att det kändes bra på tentan =) jag ska skriva nästa måndag...bhhrrr ;O

Jag vill inte plugga mer nu...vill ha jullov och ligga i soffan å äta skumtomtar hela dagarna! ;)



sköt om dä!



KRAM!

Skriven: - Hemsida: http://cillabacill.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback