kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Home, In the rain.

Det har varit en intressant och bra dag hittills :)
Klassen träffade som sagt skolans kurator, och vi pratade om massa :)
Det var skönt på ett sätt, och man fick lätta lite på tankarna och det man hade på hjärtat.

Kom hem för ett tag sen, och har hunnit diska och slänga in sjalen i maskin igen.
Och ringt min praktikplats, fick prata med en trevlig karl. Och börjar på måndag med en sovmorgon :)
Så det blir till att flytta hem till mamma tillfälligt redan på söndag, det passar bra för jag jobbar kväll på söndag så det är nära och bra :)
Sen får man se hur schemat ser ut :) Ska bli spännande faktiskt !


Nu då, jo ska få i mig lite lunch tänkte jag, och sen plugga lite kanske ?


Comments
Kashaya säger:

Vad skönt med egen tvättmaskin. Hade jag gärna haft också, alltid fullt med katthår och annat i tumlaren. Vi har tyvärr inte plats för eller el så det räcker tll en tvättmaskin i lägenheten

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

CASY LINDELL säger:

svar: tack så mycket :D



jaha, inte kul med plugg!

blir nog film eller något sånt, är fortfarande sjuk så finns itne så mycket att göra :)

kram

Skriven: - Hemsida: http://casylindell.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback