kategoriserad i » Inre tankar, ♥ Inside my head, inlägget är kommenterat 3 gånger

Having a minor PANICATTACK !

PANIK !!
Har suttit och pluggat som tusan här nu de senaste timmarna. Men det känns inte som att något fastnar överhuvudtaget !
Jag blir galen. Men såhär känner ju jag inför varenda psykiatriprov. Men det är mycket nu, och mycket man bör veta och så, men det kanske sitter omedvetet. Det visar sig.
Har iaf suttit och skrivit anteckningar nu, och tänkte skriva ut dom på jobbet imorn.
Och sen bara nöta nöta nöta. Det är sista provet innan praktiken så man vill ju gärna klara det iaf.
Appropå det, praktiken, ringde ju till dom idag och presenterade mig, men det visade sig att jag fått fel nummer att ringa till, så jag pratade ju med en annan avdelning, men att inte dom sa något, men iaf en snäll kvinna ringde upp mig och berättade om missförståndet och så fick jag de rätta numret, så får ringa imorn istället. Att det ska vara så svårt. :)

Så får se om när man ska vara där nästa vecka isf.
Nej nu ska jag sätta mig och läsa om KBT med, inte nog med alla missbruk och beroenden, ska kunna KBTn med.
Skjut mig !

Comments
Magda ♡ säger:

sv; ja.. det är hemskt! <3

Skriven: - Hemsida: http://mmagdafahlen.blogg.se/

melinda - mamma till Nova säger:

Sv: hon är 6 månader på lördag :) ja precis får hoppas att det blir bättre inatt :)

usch för att plugga, hade så svårt för det i skolan haha :p

Skriven: - Hemsida: http://melindajohansson.myshowroom.se

Molly säger:

sv; Ja prov och läxor är jobbigt och svårt. "/

Vad ska du göra imorn då? :)

Kramar från mig :D

Skriven: - Hemsida: http://mollyboman.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback