kategoriserad i » Lyckan, inlägget är kommenterat 11 gånger

Happy 1st birthday my lovely one !

Höll helt på att glömma, eller inte glömma, men glömma att skriva det, :)
Mitt lilla mini troll fyller 1 år idag. Helt otroligt, känns som att det var igår jag höll henne för första gången, då hon var 2 dagar gammal. Men liten blir stor, och tiden går fort har jag märkt. :')
Så grattis på 1 års dagen Lisen Rickdorff !
 
 
Att så mycket kärlek får plats i ett så litet format, det är otroligt !
Tant Mickan älskar dig Lisen, och det kommer jag alltid att göra !
Du är en av ögonstenarna som får min vardag att fungera, utan dig och din storasyster gör det ont att andas, och det värker i bröstet !
Jag kommer alltid att finnas för er två, i med och motgångar, i lycka och sorg, dag som natt ! :love:
Trackback