kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Great start to this day ! :)

Godmorgon på er sötisar ! :D
Uppe och alert idag ja, har hunnit gjort iordning kaffe och diskat lite här på morgonen, och så har jag precis pratat med min rätta praktik plats, så trevliga så ! :D
Och jag var så välkommen och dem skulle ta hand om mig ! :D
Känner mig vuxen som ställde frågor om hur det går till med lunch, och rökningen, lika bra att vara ärlig :)
Har dock ingen sovmorgon på måndag istället, men det gör inte mig något, ska vara där redan kl.6.45 :)
Och vita kläder kommer vi att ha, haha :) Jag är van med blått :)
Men det ska bli kul, och jag ser fram emot mina praktik veckor :)

Ska ta och dricka lite mer kaffe här och läsa igenom mina anteckningar inför provet, nu är det bara att nöta nöta nöta som gäller :)
Hoppas att ni har sovit gott, och att nu får en fin förmiddag ! :D

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback