kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Ever got the feelin' ?

That everything you do, doesn't mean a shit to the person you care the most about.
'
'
Kom precis in från en lång promenad i skogen med lillasyster och hundarna, så nu är man slut :)
Nej inte alls faktiskt, men det var skönt att gå en promenad.
Kallt vare dock, och halt på vissa ställen - jäkla snö.
Men nu ska jag gå ner en våning och laga lite mat till mig och mamsen :)
För att sedan duscha lite - välbehövd.
Sen får man se vad som händer. :)
That everything you do, doesn't mean a shit to the person you care the most about.



Kom precis in från en lång promenad i skogen med lillasyster och hundarna, så nu är man slut :)
Nej inte alls faktiskt, men det var skönt att gå en promenad.
Kallt vare dock, och halt på vissa ställen - jäkla snö.
Men nu ska jag gå ner en våning och laga lite mat till mig och mamsen :)
För att sedan duscha lite - välbehövd.
Sen får man se vad som händer. :)

Comments
ida- mitt liv i meningar säger:

Söt blogg :-)

Skriven: - Hemsida: http://tommila.webblogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback