kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Couldn't be more boring.

Lagom skönt med sovmorgon idag, men har inte riktigt vant mig med att sova här ännu, :)
Men jag älskar att jag får umågs med min mamma, men jag har en känsla av att vi kommer gå varandra på nerverna innan min praktik är klar. :P - riktig kärlek !
Sitter och surplar lite på mitt kaffe, tänkte väl att jag skulle ta och träna lite, och så ta en dusch.
Annars har jag ingen anina alls om vad jag ska hitta på idag, ledig men hade lika gärna kunnat jobba.

Det är nu man nästan önskar att man hade något skolarbete att göra :)
Vad gör ni när ni har tråkigt, och inte har något alls att göra ?


Comments
Kashaya säger:

Rolig bild.=) Jorå det är bara bra med mig idag. Lite seg bara.. mörkt och trist ute och sitter och väntar på att höra något om jobbet som jag var på intervju för förra veckan. Själv då? Kommit på vad du ska göra idag än?

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback