kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

A new day

Godmorgon sötnosar !! :D
Glad som vanligt men pigg vet jag inte, vaknade första gången när UNT släppte ner en tidning i brevlådan, det låter ju alltid krig, och jag prenumererar inte på UNT men det var någon annan konstig tidning, kanske ska sluta ta reklam :P
Börjar ledsna.
Men jag somnade om, och vaknade glatt när klockan ringde, snoozade i vanlig ordning. :P

Sitter och dricker kaffe nu, som vanligt och lyssnar på vakna med the voice. :)
Skrattar lite hjärtligt åt dem ibland :)

Ska till skolan en sväng idag, men inte för att plugga, utan för att lyssna. :)
Kan bli spännande faktiskt :)

När jag kommer hem sen blir det till att ringa till praktikplatsen och säga hej :)
Hoppas att ni får en fin dag trots vädret ! :)

Comments
CASY LINDELL säger:

svar: ja precis :)

& tack!



vad ska du göra idag då? :)

kram

Skriven: - Hemsida: http://casylindell.blogg.se/

johanna säger:

de är ju de att jag får det rätt ofta, och jag kan ju jnte behandla varje gång för då kommer det sluta med att jag blir immun mot penicillinen och då kan jag få ett rent helvete!;) Så jag brukar försöka med att dricka bort den först, och går inte det så går jag till vårdan - såklart!:) ja det fick jag höra både det ena och det andra om när jag kom dit, gubben som undersökte mig var bra förbannad! haha



Vad skönt å höra att de är bra med dig!:')

blev ett lite sent svar men vad var det du pluggade på?:$<3

Skriven: - Hemsida: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback