kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Vart kan man hitta den ?

Ja mat vart det, för mycket höll på att dö efteråt. Förstår inte folk som kan äta en portion till efter att dom är mätta, vara för att det är gott, jo visst det är gott och visst vill man ha mer, men när det är stopp då är det stopp. Man ska väl inte behöva spy upp maten för att få i mer ?!
Nej tack där gick gränsen, nej jag vill inte äta ihjäl mig. Usch nej !
Men samtidigt så säger jag såhär, jag skiter i vad andra säger om mig, tycker du att jag är fet, ja tyck det då.
För jag tycker inte det, visst har jag extra kilon, men det har jag alltid haft ! Det är så jag är.
Jag skulle aldrig kunna vara pinnsmal, nej fyfan, det är inte ens snyggt.
Men jo jag ska erkänna att jag vill bli av med några kilon, men inte för många för då är det inte jag.
Har suttit och kikat i en blogg nu på kvällen, och mår nästan illa, tänker inte nämna namn, men personen i fråga var mycket sötare när hon enligt henne var "fet". Vilket hon inte var för fem jävla öre !
Men varför vill man se ut så ? Tycker nästan synd om henne. Tragiskt.
'
Jag kan inte förneka att jag älskar mat, det gör jag. Men jag sitter ju inte och trycker i mig för det.
Men samtigt vill jag ner lite grann, jag har varit smal, enligt mig själv, förrut och då var jag nöjd, inte för smal och rätt go och glad ändå :)
Men sättet jag tappade i vikt då var inte normalt, mådde dåligt psykiskt så då tappade jag massor.
Sen när jag började gå upp för stegen och började må bra igen så gick jag upp mina kilon.
Så det är jag helt enkelt.
Och folk som säger att jag är fet och bla bla bla, och sen säger att jag aldrig kommer att få en kille och bla bla bla, du/ni har fel. Jag kan få mer än jag klarar av. Men sen är det ju skillnad på vad man vill ha och vad man får. :)
Jag kan få det jag vill ha, om jag vill :) Så kom inte och säg något annat.
'
Jaja, nu vart det mycket prat om det, det var ju inte direkt meningen. Vill bara säga vad jag tycker om det, och visa att jag skiter i vad alla andra säger ! :)
'
'
Det vart inge kika på BB ikväll då hemsidan fuckade ur igen, felkod hatar felkod !
Men få se när det läggs ut som avsnitt på sidan sen istället om jag orkar vara uppe, annars kikar jag imorn.
Sara åkte iaf ur, vilket man förstod, då nu återstår det att se vem av de tre som är kvar som vinner hela fadderullan :)
Och blir det fint väder så åker jag nog ut till Kölinge imorn och tvättar bilen. :)
Kanske jobba lite lätt på brännan, dock med solfaktor på tatueringen så den inte blir för utsatt.
Får se när jag får min present av mamma och pappa med :) Spännande..
Nej om jag skulle ta och kika på en film kanske, för se hur länge jag lyckas hålla mig vaken. :)
Och angående rubriken, vart hittar man motivationen, och vart hittar man orken till allt ?
Bara så.
'
Puss och Kram !
'

Comments
Hanna säger:

Nää säger folk så dumma saker? Fy fan vilka idioter, bra att du inte bryr dig om sånt för det är inget att lyssna på! Du är fin som du är tro inget annat!



kram från tant Hanna ;)

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback