kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Varm och underbar dag !

Dagen spenderades som jag sa med Chris, vi bosatte oss utanför mig på gräsmattan med ett glas kaffe och filtar, solade för fullt och bara njöt av ledigheten, hur underbart som helst :D Så nu hoppas man på en aningens färg iaf. :)
Va ner till gallerian en sväng vart en ny navelstav, dags för förändring :)
Sen hemgång. Och fick en glad nyhet. Jag har fått tillbaka min mail :D Dom löste problemet så jag är nöjd, så nu har man nytt lösen och ändrat frågan, ifall att det händer igen.
Lagat man har man med gjort efter all lycka, vart korv, ja låt oss kalla det korvgryta :)
Gott vart det, och mätt vart jag. :)
Märkte även att jag hade 40 grader på balkongen, vaaaarmt. Men underbart :D
Har kikat lite på BB nu, eftersom att jag missade det igår.
Och nu ska jag ta mig en cigg och sen duscha en snabbis :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback