kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Underbar dag, :D

Det vart en tur ut till Onslunda, jag va så välkommen så ut :)<3
Mamma och pappa var där och hälsade på när jag kom ut, och dom höll på att elda i sluttningen. Rök som tusan gjorde det, överallt. :P haha !
Drack lite kaffe och pratade en del, sen åkte mamma och pappa hem.
Och så kom Tobben så jag och Natta aggerade frisörer igen, det vart ju hundra ggr bättre iaf, usch så långhårig han var. :P
Sen vart det grillning och mumsigt var det minsann. :)
Och så lirade vi lite Wii, Guitar hero och sen Mario Kart, :D Hur kul som helst, iaf när jag vann ! :D
Sen vart det hemgång, hade ju tänkt varit hemma till kl.21 egentligen men det blidde inte så. :P
Pratade med Hubbabubba på vägen hem, mötte henne vid turkkoisken, köpte cigg och sen hem till mig.
Så vi ska väl ha en liten filmkväll nu, och glad är jag nu, för Katta fick lämna BB ! Wihoooo ! :D
Och glad är jag med, för jag har pratat lite med Han idag, förvånad är jag med, men ändå lite glad. :)
Den jäveln har det bra nu han, inte alls avis nej absolut inte. Apa, :P Hoppas att det regnar i Grekland nu. :P
Nejdå så elak ska jag inte vara, men det hade ju inte varit helt fel att följa med om man säger så.
'
Nej nu ska jag ta och kika på en film med Hubbabubba och va lite social :)
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback