kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Trött tjej !

Har suttit en stund med den sociala dokumentationen men blir ju galen på alla papper, har inte så mycket kvar men den där levnadsberättelsen tar ju kol på en bara den, men men.
Har även kikat på BB, både det jag missade igår och kvällens avsnitt, trött tjej är jag minsann med.
Usch blir nog sängen nu, orkar inte vänta på tvättmaskinen kommer att somna i vilket fall som helst.
Gå ut och ta en rök, och sen borsta tänderna och krypa ner i min älskade säng.
'
Jo appropå ingenting, mina läsare, vilka är ni ? :D Vore ju kul att veta vilka som följer bloggen varje dag ? Och om man skriver något som är intressant ? Eller om man ska skriva om något mer som är intressant ? :)
Tänkte att jag skulle ha skrivit en lista, 10 saker du inte vet om mig, eller något sådant, kanske blir fler.
Får ta det imorn, för nu orkar jag inte.
Trött tjej nu ju.
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback