kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tiden går fort ibland.

Efter att ha kikat på film med Linda så blir det sängen nu.
Vi kollade på I am number four först, och den va jätta bra ! Så se den ! :D
Och så vart det I rymden finns inga känslor, för den hade Linda inte sett, men den är bra och rolig så den kunde jag titta på igen :)
Och har även messat med Han typ hela kvällen och nu på natten, Han är i Grekland och är ute på rackartyg men ändå messar han med mig, så det känns ju lite kul :)
Men nu verkar Han ha däckat eller så :P
Och det ska jag med göra i sängen, :)
Imorn blir det en pluggdag, massa plugg ska det bli och så ska jag ha en efterlängtad dejt med min honey Chris ! :D
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback