kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

The sun is shining on You !

Fint väder idag med och man är ledig idag med, så fint !
Fast idag är det ju pluggdag, så får väl ta och sätta mig med böckerna sen.
Men först ska jag få besök av min honey, så ska ta och skicka till na att jag är redo för henne :)
Så får vi se vad vi hittar på för skoj. :)
Och jag har fortfarande inte fått tillbaka min mail, blir GALEN va är det för jävla idiot som håller på och dummar sig, skickar massa skräppost från min mail, ge fan liksom, skaffa en egen jävlel istället.
Jag vill ha min mail och det är nu ! Jag kommer ju fan inte ens ut på msn. :(
Prutt på er ! Prutt på dig, och prutt på hotmail just nu som inte löser problemet !!!
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback