kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Ta och krypa i säng kanske...

...för roligare än såhär blir det fan inte. !
Kunde inte titta på BB så skiter i detta nu. :P
Jävla junk sida å inte funka, inget ska man få göra, vafan.
Och usch vad jag vill vara i grekland just nu, hos Honom. Men nej, man är kvar här hemma, och inte kan man sola för man "jobbar" 8 timmar, hela dagen, jävla skit, och på fredag regnar det säkerligen bara för att jag är ledig och ska sola. Min vanliga tur skulle jag tro. Det är ju iofs fredag den 13:e så man vet väl aldrig vad som händer.
Nej nu ska jag tvätta bort sminket och krypa ner, nej just fan, lär hänga tvätten först.
Men sen blir det sängen.
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback