kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Svettas ju ihjäl !

Ja nu är städningen avklarad, tänk så bra det går med bra musik i högtalarna och mig dansandes runt i hela lägenheten, haha ! Vilken syn.
Dansade dock inte så mycket när jag stod på en stol och dammtorkade vägghyllorna, det kunde ju hända att jag ramla ner och det vill man ju inte.
Men nu äre fint igen, får se hur lång tid det tar innan det blir dammigt igen, sämsta ventilation i denna lägenhet, fy fan säger jag bara.
Och oj vad svettig jag vart när jag dansade omkring här, huah, tur att man har en dusch, såååå lovely !
Startat en maskin med tvätt å, och lagat mat, idag vart det inbakad kassler med vitlöksgrejs, ris och sallad, muuumma ! Jag kan det här med att laga mat, tur att man kan något :D
Vilken tur Han har sen då, inte alla som kan laga mat så som jag kan eller, och gott som fasen blir det åå ! :D
Hoppas Han blir nöjd den dagen iaf. You never know where everything ends up.
I just hope, and really wish It ends up like i want It to, :)
When I close my eyes It's your face I see.
'
Nej nu ska jag ta och äta lite mat, och kika på BB avsnittet jag missade igår.
Ta kväll, kanske plugga lite, och bara va :D
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback