kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Solsken, regn och muller !

Ja men det var ju iaf skönt väder imorse, blåste dock lite grann, men solen var framme och himlen var blå :)
Men det mulnade på, och regnet kom iaf, men inget muller då.
Uppehåll när man åkte hem, men sen när man kommer hem och är hemma några minuter så mullrar det på som fan, och så ser det ut såhär på himlen;
Och himlen öppnade sig just rätt rejält, sjösamling på balkongen nu.
Det är ju bara att klä av sig och ta med schampoo, balsam och tvål så har man en gratis dusch ;)
Kall vatten dock men man behöver ju inte vara så kinkig ;)
'
Blir ingen träning idag, lyckades göra illa mig när jag kom innanför dörren, knät gör ont, aj aj !
Lyckades vrida det ur led, lite grann hörde hur det knakade, så får bli hemma idag och vila upp det, passar på att plugga lite då, så får jag ta igen träningen imorn med en promenad och lite annat skoj, nu tänker jag inte gå ut även fast jag kunde, :P
'
Blir soffläge en sväng nu, ska ringa Taantyy med. :) Prata igen oss lite tycker jag, planera in lekdag med.
Hörs sen !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback