kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Solen skiner ju iaf !

Spenderade kanske 1 timme max i skolan, sen fick man gå hem. Så jag tog med mig Chris, nej hon följde faktiskt med självmant, och åkte till Uppsala för att handla mat.
Snabbt och smidigt gick det, och inte så farligt dyrt jag måste ju trots allt ha mat även fast en person säger att jag inte behöver det. :P
Kom hem, vaaarmt, plockade in allt, och delade upp och donade. Bestämde middagen för idag, och så slog jag igång kaffe till oss. Drack kaffe på ballen och tog en cigg, pratade lite och njöt av solen.
Pratade med chefen gjorde jag med, ska kolla upp mer hur det blir i sommar imorn, men lön och procent och hela fadderullan, bara det löser sig så är jag nöjd sen !
Undrar jag, om man skulle lägga sig på soffan en sväng och glo lite, innan man ställer sig och lagar mat.
Hungrig nu, inte så konstigt med tanke på att jag inte har ätit idag, men lite tidigt nu. :) Det går ju fort att steka köttfärs och skära grönisar. :)
Ute skiner solen men det har börjat blåsa, men vad gör det, jag kan ändå inte sola nu. :)
Soffan fick det bli :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback