kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Så vart det :)

Mycket riktigt så har jag inte gjort mycket alls idag, legat på soffan och bara latat mig, väldigt behagligt, slippa känne pressen på att göra något. Kollade på film, hade lite svårt att välja en av alla mina 210 filmer, men det vart Transformers Revenge of the fallen, igen ! :)
Men den är bra, så den kan man kolla på flera gånger om. Har ju även planerat lite, eller nej det har jag väl inte, men gav förslaget till Han, om skräckfilmerna, och han sa väl att vi skulle ordna det någon dag så det får man väl hoppas på :D
Imorn är det äntligen dags för skola igen, känns underbart :D Har saknat alla jätte mycket :D
Kommer dock inte att gå så mycket i skolan de två sista veckorna  men får ju iaf träffa dom några dagar :D
Sen blir det tillbaka till jobbet under sommaren, :D
'
Nej om jag skulle ta och kolla på en film till som man kan somna till, så man kommer upp imorn :D
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback