kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Plugg vart det !

Ja efter ett tag satte jag mig med böckerna, har gjort klart många frågor, har några kvar men tog mig en paus nu så ska fortsätta med dom om ett tag igen. Lagade mig lite mat med, och som vanligt kan man tro att jag lagar mat till hela Gimo. :P
Men idag vart det iaf kyckling wok, med ris, hur gott som helst :D
Mätt som fasen vart jag med. Och nu har jag slagit med ner i soffan och kikar lite på tv, ska ta och blanda mig en latte om en stund, hur gott ska inte det bli då, mums. :)
'
Ett livs tecken ? Skulle ju inte vara helt fel. :P
'
Nej ta och fixa mig en latte och ta en cigg. :)
Sen blir det lite mer plugg, och så blir det soffan lite senare :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback