kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Om exakt 13 minuter för 23 år sen föddes jag :)

Kikade på BB och hade mitt lilla mys, sen fick jag kvällsbesök av Hubbabubba och Jossan, drack kaffe, pratade massor, skrattade massor med, och dom var förövrigt de två första med att säga grattis till mig :D
Det vart en hel del prat, vi kom in på ämnet sex och vilka sexpartners man har haft, oj ja, det är ju tur att man börjar bli gammal nu och listan känns inte lika lång då, nu ska ni inte tro att jag har så lång lista nej nej. Så lätt är jag inte, och nej jag är ingen slampa heller !
Så då var det överstökat !
Och så gled vi in på ämnet sexställningar, haha, ja lite sjuka är vi, men kul hade vi.
Hittade över en blogg där det fanns massor, hundratals olika ställningar, som vi en efter en gick igenom, vi testade dom alltså INTE, och så fick vi säga vilka vi har testat. Haha, ja, men är man trött och så vi tre i samma rum blir det lätt så att det blir tokigt. :P
HAHA !
De första gratulationerna trillade ner i loggen på face, och det är alltid kul :D
'
23 år idag ! :D
'
Nu ska jag väl ta och krypa ner i sängen, det är ju trots allt min dag imorn :)
Och Bellas ofc, Grattis igen stumpan, <3
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback