kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Nighty nighty !

Har kollat på BB avsnittet, och är trött som fasen nu, inte förvånad.
Men det ska bli väldans skönt att vara lite ledig nu, om man nu får vara det. :P
Ska väl sätta mig och kika Time Care imorn om tider på jobbet, lär ju jobba lite i Maj.
Lär ringa csn imorn med, för att söka nytt studiemedel för de två kommande terminerna eftersom att skolan inte finns med på hemsidan som förra gången.
Ajaa, ska väl ta och lägga mig nu, trött som jag är, sovmorgon imorn, lär ju inte sova alltför länge skulle jag tro.
Det visar sig, och hoppas på massage imorn, för förbannat ont har jag idag, nerver ligger i kläm eller vad det nu är, och svanken gör attans ont, va tvungen att lägga mig på golvet en sväng när jag höll på att hänge tvätten för höll på att svimma, det bara svartnade för ögonen. Fick väl ligga 30 minuter innan det släppte.
'
I feel a little bit disappointed, but hey, I'm used to It.
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback