kategoriserad i , inlägget är kommenterat 0 gånger

Mobilbloggar :-) Har haft en trevlig kväl...

Mobilbloggar :-) Har haft en trevlig kväll här ute, :-) grillat, och spelat wii, först vart det GH, inte min starka sida men det gick väl bra, sen mitt i allt klippte vi Jocke, eller Natta gjorde det jag tittade på :-P Sen jäklar åkte wii:et igång igen och Mario cart :-D jag och Natta teamade och vann hela tiden, eller ja nästan så. ;-) Märkte även att Mario cart öppnar upp den mindre bra sidan hos mig, mycket fula ord och man blir ju förbannad på riktigt! Nu har jag borstat tänderna och krypit ner under täcket. Sova lite nu så man orkar upp imorn, för en heldag i Sthlm och Barkarby! :-D G'natt! Puss och Kram !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback