kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Jahapp, övertid igen då.

Kvällen vart lugn och skön. Pratade ett bra tag med Taantyy i telefon, om allt möjligt, saknar min vän !
Så måste se till att hitta på något någon dag ! :)
Annars har jag inte gjort så mycket kolla på tv, missade tyvärr första 17 minutrarna av BB då jag hade fullt upp med att smsa med Han, så då struntade jag i det, och kikar på avsnittet imorn istället, tänkte vänta tills dom lägger upp det nu ikväll, men dom gör ju inte det, blir så less och jag är vaken på övertid nu känner jag.
Så ska ta och krypa i säng, har precis smort in tatueringen med, fick höra att den var jätte din idag på praktis med, och det känns ju bra att andra tycker att den är fin med, för jag älskar den, sjuuuukt nöjd ! :D
Ska gå ut på balkongen och ta nattciggen nu och borsta tänderna och sen krypa i säng.
Ska bli skönt att vara ledig imorn så man får det sista klart till skolan på måndag. :)
Som tur va så är det inte mkt kvar i sociala dokumentationen :D
Sen lite i psykologin med. Men det där grejar jag. :)
'
Nej cigg-borsta tänder-klä av sig-krypa i säng.
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback