kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Jahapp. :)

Pluggat färdigt idag iaf, har en liten sak kvar att skriva men det är inget speciellt, det värsta är klart, :D
Sen har jag fixat och donat lite och va ner och handlade lite med, köpte mig lite fredagsmys morötter och vitlöksdip :)
Träffade Bellut på Ica en sväng med :)
Kom hem, hungrig som jag va så lagade jag lite mat och intog det, kollade på film, och tog det jävligt lugnt :)
Väldigt skönt, :) Kollade på en ny film jag laddat ner, Waiting for forever, från 2010.
Den var bra, söt. Men jag är ju lite inne på det där med romantik och bölisar, tårarna sprutade som vanligt.
Men ja, sen har jag inte gjort så jäkla mycket.
Kollade på gårdagens avsnitt av BB eftersom att jag missade det igår, och sen bara varit.
Och duschat har jag hunnit med :)
Pratade med pappa för ett tag sen, och nu sitter jag och kikar på kvällens avsnitt av BB. :)
Och har mitt alldeles egna fredagsmys :)
'
'
Muuuuuumma :D Pappa skrattade åt mig när jag sa att jag skulle äta morötter och vitlöksdip, och så sa han att jag va duktig. Jag äter ju inte chips iaf. :P
Haha, yeye, :D
Nej ska väl ta och kika klart på det här och sen blir det nog en film till skulle jag tro :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback