kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Ingen planering för fem öre..

Nej det blir aldrig som jag har planerat, jo visst duschat har jag gjort, men någon film har jag inte sett, det vart BB istället och kika på när dom lirade Black jack.
Och så har jag suttit och kikat runt lite på annat, i daglig ordning. Det är noll ordning på mig nu allstå.
Ska bli skönt att vara ledig imorn iaf, plugga lite och få saker och ting lite klarare i knoppen på mig, förstår inte att man alltid ska gå runt med alla dessa tråkiga och ledsamma tankarna i huvudet och det blir ju knappast bättre om man går runt och ältar ?!
Nej ska försöka få stopp på allt, men det är ju inte så lätt i alla lägen heller, för jag är lite förvirrad, rädd, ledsen, tankspridd, kring allt. Jag vet liksom inte vart och hur jag ska börja.
Kan Du ge mig ett svar, en liten hint. Något skulle bara funka, bara jag vet liksom.
Äsch. =/
'
I adore you !
'
Kom ihåg att varje gång du gör en tjej ledsen, så finns det en annan som skulle kunna dö för att se henne le.
'
Har iaf beställt nya plåtar till bilen, så ska försöka få ordning på den rackaren med, det är mycket i mitt lilla huvud nu måste jag säga. Väldigt mycket, nästan för mycket.
Behöver en paus, kan man inte bara trycka på paus och starta upp allt igen när det känns helt ok ?
Det skulle underlätta för mig, och allt runtomkring just nu.
Om Du bara hade läst allt detta så skulle Du tro att jag är helt sinnesrubbad och radera mig diiiirekt, men det kanske är en positiv sak med det, att du inte läser. Tack.
Men jag hoppas att du vet att jag tänter på Dig, och jag önskar bara att Du va här nu..
Så är det.
'
Nej nu ska jag nog ta och lägga mig med mina tankar, och hoppas på att dom är bättre imorn.
Bra väder önskas också, ja men vi får väl se hur allt urartar sig helt enkelt.
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback