kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Hohojaja !

Ja, nå plugga vart det ju lite grann iaf, :P
Sen har jag inte gjort så mycket mer, njöt av min latte ett tag, och så vart det lite tv tittande. :)
Fick mig ett livstecken med. :) Haha, söt är Han men stryk ska Han fan i mig ha ! :P
Det inte varje dag man få veta att ens bäst-före-datum har gått ut, haha ! Toker ! :P
'
Har kikat på kvällens avsnitt av BB nu med, och pratat lite med Carro om projektet och den eventuella dejten vi ska ha på lördag. :)
Har suttit och ordnat med bilderna nu med, det gick ju fort bara jag började med dom. :) Vart så fint så.
Och nu, ja nu ska jag ta och krypa i säng, för imorn är det dags för praktik igen. :) Det är bara två veckor kvar nu.
Inte heller så långt kvar till sommarlovet, haha ja, men jag ska ju faktiskt jobba i sommar iaf, :)
'
Nej ta och krypa i säng nu då, så man kommer upp imorn. :)
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback