kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Hemma igen då :)

Då har man donat lite idag med då. Fick träffa min tjocka pappa som var hemma förengångsskull :)
Mamma med ofc, och så kom Natta en stund efter och vi pratade lite och tog en cigg, pratade om lördagen ska bli kul :)
Jag påbörjade ett mindre projekt och avslutade det med pappa baloos hjälp, :) Det vart så bra så :)
'
Före;
'
Efter;
Klart mycket bättre, och jag är nöjd. Ni behöver dock inte titta på mina otroligt skitiga-med-insektslik-måste-tvätta extraljus :)
För jag skaaa tvätta bilen, orkade bara inte göra det idag.
'
Nu har man lagat iordning lite mat med, vart sent idag men måste ju ha matlåda imorn, på menyn idag stod det chickenbites, jasminris och currysås :)
Och eftersom att jag är lite nere och känner mig nere, nedstämd så har jag köpt mig en liten grej som jag tänkte njuta av sen, bara för att jag kan, och för att jag vill och för att jag behövde det nu ! Sådeså.
Sitter och kikar lite på Greys nu, precis duschat, och snart börjar BB :D Lovely !
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback