kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Hej underbart väder, och jag kan inte sola.

Har haft en underbar dag på praktiken, och det var med både sorg och glädje i hjärtat som jag lämnade praktiken idag. Kommer verkligen att sakna alla därute, för jag hade en underbar praktik ! Underbar personal och underbara pensionärer !
Men på måndag får jag äntligen träffa mina klasskamrater igen, som jag har längtat ! <3
Ska bli skönt att komma tillbaka även fast jag hade det super bra på praktiken !
'
Har dammusugit av här hemma nu en sväng, och gått med sopor, jäkla pollen alltså blir galen, den tar sig tamefan in överallt.
Ska väl ta och torka golven imorn hade jag tänkt.
Har precis haft finbesök, drack kaffe och pratade massa det är alltiid trevligt :)
Fick mig ett par nya fälgar med, så nu lär man nästan leta reda på vinterdäck till 17 tummare :) Bara för att liksom.
Nej men det var väldigt snällt att jag fick dom faktiskt.
Och så var det ju trevligt med eftermiddagsbesök med av Nicke och Mia :)
'
Nej nu ska man ta och gör det roliga som man gör varje månad, betala räkningar, och se pengarna flyga iväg, de få pengar man har liksom. Attans.
Får väl flörta lite extra med Han så han tankar min bil, vilket jag tvivlar på men man kan ju alltid försöka :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback