kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Gott äre kan jag lova :D

Vart ingen vila, och då orkade jag inte plugga så mycket, men det gör ju inget har hela dagen på mig imorn att plugga :)
Då blir det både social omsorg och vård och omsorg, :)
Lagade dock mat, idag vart det smarrig mat, vart dock för mätt.
Idag vart det raggmunk och fläsk, med lingonsylt ofc :D
'
Det kom även regnskurar så det stod härliga till, och det gillar jag. Så nu sitter jag ute på balkongen och njuter av regnlukten och att man kan andas lite lättare nu med. :)
Och så njuter jag självklart av en latte, och ajajaj så god den är :D
Ska snart kila över till Jojjo, för hon behövde visst lite hjälp, så får la hjälpa na då :)
Hade tänkt ta en prommis, men ska ju hjälpa tant Jojjo nu så får ta den sen, eller så kör jag lite plankan istället. :)
Undrar ja om Han fortfarande har hemlängtan, Han hade ju det första dagen så man undrar ju, :)
'
Nej ta och kila över till Tant Jojjo. :)
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback