kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Godmorgon, klockan är 07.15

Då var man uppe, pigg nja, glad alltid :) Somnade rätt sent igår, messade lite med Han så då vart det så. :D
Men uppe är jag ändå, och kaffet är på väg ner, det behövs alltid på morgonen och gott är det.
Ska snart ta och bege till praktiken, min sista dag där idag, känner mig lite sentimental över detta men dagen blir nog bra ändå, har ju trots allt haft en underbar praktik och trivs där, med både personal och pensionärer. :)
Vem vet man kanske kommer tillbaka dit, skriva upp sig på vikarie listan och jobba extra där. :)
Ja nej nu måste jag kila, så jag inte kommer försent min sista dag. :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback