kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Goddag ! :D

Sovmorgon fick jag idag, rätt skönt. Sen upp och fixade lite upptäckte att kyl och frys lagt av så ringde till Ö-hem på engång, och dom skulle komma och byta ut den idag, så får en helt ny så det känns ju helt okej faktiskt.
Har inte gjort så mycket annat, bara tagit det lugnt och kikat på tv.
Och nu fick jag packa ur allt ur kylen och frysen för nu kom gubben med en ny kyl och frys till mig, och ska försöka hinna med allt nu innan man ska iväg på praktiken, annars får jag ringa till dom helt enkelt, inte mitt fel att kyl och frys är ur funktion, och behövde bytas ut.
Men men, dom har nog överseende skulle jag tro. :)
Och imorn smäller det btw :D:D wiihoo ! :D
'
Nej ta en rök nu och sen göra det mesta innan man åker mot praktiken.
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback