kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fortfarande trött. :P

Hemma från praktiken, fint väder idag, men molnar självklart på nu när man är hemma. :P Kommer ju aldrig få någon färg jag inte.
Pratat med chefen om sommaren, och allt låter underbart, :) Få väl schemat nästa vecka :)
Sen ska jag ta och bege mig ut till Kölinge också för mina skyltar till bilen har kommit, lovely så ska väl påbörja det projektet idag, kommer bli så bra :D Nästa projekt får vänta lite, har inte riktigt tiden nu känner jag.
Slipa ner och fixa färg, ja och sen ska det bytas hit och dit, rostlagas och fixas, mycket nu.
Nej ska ringa min kära lillasyster, och sen ska jag ta och bege mig ut till Kölinge och dona :D
'
Och det blir eventuellt Barkarby på lördag, får se :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback