kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Det börjar ordna upp sig nu !

Japp, fick mig en underbar massage, oj så skönt det var, och ryggen mådde mycket bättre efteråt. :) Skulle kunna ligga där hela dagen, :D
Sen vart det ut till Onslunda och hämta upp Natta för att åka till Bjk skroten och skruva bort framskärm, det gick väl sådär, så jag ringde Albert och han kom och hjälpte oss med rätt sorts verktyg, så nu har jag min framskärm :)
Och sen vart det Onslunda igen, drack lite kaffe, duschade Charlie och sen vart det Kölinge, lämnade skärmen i garaget, och letade regbevis hittade dock inget så får skicka efter nya, så vart ingen beställning av nya plåtar idag, attans bullar. Fick iaf gosa en stund med min lilla tjej, Maya, pratade lite med Thomp med.
Och jag har min framskärm, jag är rätt nöjd, :) Ska åka och fixa lite lack till den bara och fixa lite annat till bilen :)
Handlade lite på vägen hem, och nu har jag besök av Albert som kom och matsällskapade mig, eller ja, jag bjöd honom på mat som tack för hjälpen med skruvandet tidigare idag, vilka bra vänner man har ! :D
Ska väl ta och kika på en film eller så, trött redan ja, så får väl se hur länge man lyckas hålla sig vaken, Albert skickade jag på disken så han diskar han, och jag tänke ta mig en efter-maten-cigg nu ja :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback