kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Denna dag försvann !

Praktiken gick jätte bra idag, :)
Efter praktiken vart det till Alunda och hämtade upp Linda och så åkte vi in mot staden, hann blir både förbannad och irriterad innan vi kom in. Busshelveteschaufförer !
Väl inne i staden, vart det Willys och handlade massa mat. Men gjorde det på rekord tid idag, haha.
1 timme så var det inpackat i bilen, vi är bra helt enkelt :P
'
Sen hemåt, lämnade av Linda och hennes matvaror i Alunda, och så packade jag in allt här hemma.
Delade och placerade och donade, så nu slog jag ner rumpan i soffa, ska ta och laga lite mat nu, och sen bosätter jag mig i soffan för nu är jag askalastrött.
'
Btw ingen syn av någon hustomte än.
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback