kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Dåså. :)

Vart mat iaf, gott vare men fick inte i mig då mycket, vart mätt efter bara några tuggor.
Men iaf, kikade lite på tv och sådär, och klockan vart 20, skickade till Sabina och frågade om hon skulle plugga och ja det skulle hon så åkte över och hjälpte henne att plugga lite psykologi.
Det gick bra tycker jag, jag kan ju det där.
Efter några timmar av plugg så åkte jag hemåt, kollade på BB, missade några minuter dock, men det gjorde inget. :)
Satt på msn och pratade lite, samt på face. Kollat lite på tv, och skrivit inlämningsuppgiften i psykologi om praktiken.
Så nu har man allt klart, känns väldans bra faktiskt. :)
Och nu ska jag väl ta och kila i säng tänkte jag. Ännu en skoldag imorn, eller ja. :)
Får träffa klassisarna iaf. :)
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback