kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Dåså, roligare än såhär blire inte.

Kollat på BB nu, fått i mig det jag köpte för att jag ville, och behövde :)
Pratat lite med folk på msn :) Och ska väl ta och krypa i säng snart.
'
Jaha, då var det 7 dagar kvar tills man ligger under nålen igen :) Lovely !
Och så 10 dagar kvar tills man blir ett år äldre, hm, ja.
Får man önska sig det man vill ? Då vet jag vad jag vill ha, haha !
Dig, Han ! Helst inslagen, med en rosett :) Ja man kan ju iaf önska sig, sen om man får det är en annan sak :)
Kan ju lägga in förslag man vet ju aldrig kanske funkar. ;)
'
Nej ta och göra sig klar för sängen och lägga sig, så man kommer upp imorn :D
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback