kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Dagen gick mot slutet.

Pratade iaf med min älskade Taantyy, och jag vill bara säga att jag älskar dig, hundra gånger runt jorden och tillbaka igen ! Alltid vid din sida ! <3
'
Har pluggat med, har blivit helt klar med frågorna i Vård och omsorg, så nu är det bara den förbannade sociala dokumentationen kvar. Har hunnit en bit med den med, men ja det är väldans mycket papper. :P
Får sitta en stund imorn med. :)
'
Lagat mat, ätit, gjort matlåda, och kollat på BB.
Så nu ska jag göra mig klar för sängen, skriva klart här, och krypa ner i sängen. :)
Praktik dags imorn med. Hoppas på att knät mår bättre så bara. :)
Citodon är bra skit när man har en väldans smärta. :P
'
Det går tydligen jätte bra när du är 2585 km bort, men inte när du är 106,5 km bort ?
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback