kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Dagen gick mot sitt slut, :)

Det känns som att det är söndag idag, det känns fel att vara ledig så länge. Men det är ju faktiskt Måndag och imorn är det en ny start på en praktikvecka, ska kika med dom om jag eventuellt kan få byta praktik helg, efter som att jag fyller den helgen vi har praktik, känns ju såådär. Så hoppas på det.
Nej om man skulle ta och borsta tänderna och tvätta bort sminket, och sen krypa ner så man kommer upp imorn.
Ladda kaffebryggaren kanske man ska ta och göra med, så är det bara till å slå igång den imornbitti.
'
What time Is It where You are ?
- I miss You more then anything.
'
Klockan är nu runt midnatt i Grekland och festen är väl i full gång skulle jag väl tro, kul för dom. Haha, jag är inte alls avis, nej nej. Jag hade ju underbart väder idag och har legat i solen ett bra tag, fick mig en aningens färg, men sen har jag svårt att få färg med så. Får ta till saltvatten nästa gång tror jag. Så man blir ordentligt brun och fin innan det är dags för gaddning för då kan man inte sola på ett tag.
Nej, g'natt Grekland !
G'natt alla andra !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback