kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Börjar bli gammal jaa.

Hjälpte tant Jojjo med klädvalet, men det vart en tur till hennes mamma, och en förbi en av hennes kompisar innan det vart bestämt, men sen kan hon med all säkerhet ringa imorn med och vara osäker, haha !
Efter det, så har jag kikat lite på gårdagens BB, och nu ska jag ta och krypa i säng, börjar bli gammal känns det som, orkar inte lika mycket längre, usch.
Nej men det är faktiskt allergierna som spökar där, och sen att jag är trött efter praktiken.
Men åandra sidan så har ju Han sagt att mitt bäst-före-datum har gått ut, så man vet ju aldrig.
Fyller dock bara 23 snart så, så jävla gammal är jag inte, inte som jag känner mig iaf. :P
Nej ta och krypa i säng nu, så man orkar plugga en massa imorn. :D
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback