kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

What the hell happened ?!

Ja, snö, nuu ?!?!
Vafaen, kan man bli mer less eller ? Nej tror inte det.
Jag ville ju ha vår nu, så att det kan bli sommar någon jävla gång. Men nej, så ska det snöa.
'
The man upstairs Is playing a very cruel game on me ! And I don't like It !
'
Och jag har tydligen överskridit gränsen på internet med, det underbara med mobilt, not !
Så BB live fungerar sådär, men ska testa lite senare och se om det händer något roligt, :P
'
Jag har haft älskade Alle på besök, mötte henne vid bussen så gick vi och handlade lite mat, och sen hem till mig :)
Så grillade vi, haha, ja jag vet, men vi tyckte att det var säsong nu, iaf tills innan det började snöa.
Vi hade jätte mys, :)
Hon åker ju till Åre nu på söndag så det var trevligt att ha henne på besök :)
'
Det snöas fortfarande ute, och jag blir ju deprimerad !
Pratade med chefen med ska jobba i helgen iaf, lite kaos ! Klart man ställer upp. :)
'
'
Och som svar på en kommentar;
Ulle om Torsdag 17 Mars 2011:
Tjenixen Mickan, jäkla fin blogg du har, den här kommer jag följa:)
'
Svar; Awe taack raring :) Va kul att du tyckte om den :)
'
Nej nu ska jag krypa ner i soffan med en filt och titta på en film hade jag tänkt, :)
'
Puss och Kram !
Svar; Awe taack raring :) Va kul att du tyckte om den :)
'
Nej nu ska jag krypa ner i soffan med en filt och titta på en film hade jag tänkt, :)
'
Puss och Kram !









Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback