kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Typ godnatt !

Ja nu säger jag typ godnatt, för nu är jag äntligen hemma, efter att ha jobbat mina timmar, och bekämpat elaka bakterier, samt släppt av Bellsibubb.
Det är verkligen en elak bakterie de där, magsjukan. Usch och blä, en annan har ju haft turen med sig hela tiden, hoppas på det nu med. Knock on wood !
'
Appropå ingenting så här tidigt på morgonkvisten, jag klarade banjäkeln på bubble buster, ääääntligen säger jag !
Har fan varit fast på den jäkeln några veckor nu, men nu på morgonen innan jag fick åka hem så klarade jag de, YEEES ! :D Nu blir det roligt att spela igen, när man får köra andra banor. :)
'
Nej nu säger lilla jag godnatt, för nu är det min tur att sova. :)
'
Hörs när jag har vaknat igen ! :)
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback